2014. december 30., kedd

Sikersztorik

Egyik barátommal beszélgettem tegnap, és valahogy szóba jött a szem helyreállítása természetes módon. 
Erre Ő: ,,...amúgy állítólag beválik. Anyukám bátyja is csinálta, és ő letette a szemüveget."
Én: ,,Oh, igen? És hányas volt a szeme?" 
Ő: ,,Hát a messzi dolgokat már nemigen látta."
Hmm, na ne :) Én sem látom. Na mindegy... szóval hurrá, egy kis lelkesedés koktél.:)

Youtube-os kommentek:


,,Én több,mint húsz éve tartom karban a szemeimet. Ennek kösszönhetően ,még ma sem hordok szemüveget,60 évesen.  Mazdaznan táborban tanultam az élet legfontosabb feladatait,köztük a szem karabantartását is.Ferencsik István tanított minket a világ legfontosabb dolgaira napi 8 órában, bent lakásos táborában.'' - Csaba Zoltan Koros,,

 
,,Sikerült Vetomot szereznem, ha érdekel írj mozsu77@freemail címre''  - Andrea Haris

,,Nagyon jo video hasznalni fogom a gyakorlatokat a - as szememre de a vegen latam valamit az erdekelne honnanlehetne beszerezni a sarga doboz betom nevu probiotikumot?!" - Gyula Szabo


,,Végig néztem és közben végeztem a gyakorlatot . Ez egy nagyszerű dolog és nagyon hasznos. Úgy érzem használ . Megfogadom végezni fogom a tornát . Köszönöm szépen ezt a videót és a fordítást! Egy távol látó bifokalis 4 + az olvasáshoz 1, 5 + a tavoli"Forro Hirek


Kérem ne csak próálja, de naponta 3-szor és rendszeresen tornáztassa.
A kitartása az ami garantálja a sikert.
Én nem láttam az apró betüket és 3 napos rendszeres torna után helyre ált a látásom.
Minél nagyobb a dioptria annál hosszabb időre van szükség,
Kitartása garantálja a sikert."
Szerintem próbáld ki mert én megtettem...és működik....már 3-4 nap után érezhető!!" - The10000H

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése